ΦΛΩΡΙΝΑ Η αθλητική δημοσιογραφία στο σχολείο-Δωρεάν Βιωματικό Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ: Η αθλητική δημοσιογραφία στο σχολείο-Δωρεάν Βιωματικό Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής

.

.

Δευτέρα, 6 Μαΐου 2019

Η αθλητική δημοσιογραφία στο σχολείο-Δωρεάν Βιωματικό Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής

«Η αθλητική δημοσιογραφία στο σχολείο»
Βιωματικό Εργαστήριο «Δημιουργικής Γραφής» για την αθλητική δημοσιογραφία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
 Την Τετάρτη 8 Μαΐου 2019 και ώρα 18:00-20:00 στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Φλώρινας διοργανώνεται Βιωματικό Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής για την αθλητική δημοσιογραφία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.




ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK! ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΜΕΣΑ
Το εργαστήριο μπορούν να το παρακολουθήσουν εκπαιδευτικοί, φοιτητές και απλοί πολίτες που επιθυμούν να ασχοληθούν με τη Δημιουργική Γραφή. Το Βιωματικό Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής θα οργανωθεί με βάση το θεωρητικό πλαίσιο της Δημιουργικής Γραφής στην Εκπαίδευση, την εργασία σε ομάδες και τα χαρακτηριστικά του δημοσιογραφικού λόγου.
Πιο συγκεκριμένα, θα διερευνηθεί ο καταλληλότερος τρόπος οργάνωσης και διεξαγωγής Β.Ε.Δ.Γρ. στην εκπαίδευση που να αφορά στην αθλητική δημοσιογραφία. Σκοπός του εργαστηρίου είναι η μετάδοση γνώσεων και εφαρμοσμένων πρακτικών για τη σύνδεση του δημοσιογραφικού λόγου με τον αθλητισμό. Στόχος του είναι να μυηθούν οι συμμετέχοντες  στον τρόπο με τον οποίο θα μπορούν να καθοδηγήσουν τους μαθητές να εργαστούν σε ομάδες και να τους εμπνεύσουν να πάρουν συνεντεύξεις από αθλητικές ομάδες, αθλητές, Ολυμπιονίκες ή μη, προπονητές και προέδρους. Οι συγκεκριμένες συνεντεύξεις θα είναι δημοσιεύσιμες στην εφημερίδα, στη διαδικτυακή σελίδα ή στο ραδιόφωνο του σχολείου τους.
Το εργαστήριο αυτό φιλοδοξεί να προωθήσει τη δημιουργική και καλλιτεχνική έκφραση σε ένα τόσο σπουδαίο ζήτημα, όπως είναι ο αθλητισμός, ενισχύοντας τους αυριανούς αθλητικογράφους και κατ΄ επέκταση επιθυμεί να ανιχνεύσει τους λόγους παρακολούθησής του και να καταγράψει τις εντυπώσεις των συμμετεχόντων.


Πώς να γίνετε καλοί δημοσιογράφοι
Η προετοιμασία
Αν ρωτήσετε κάποιον για ένα θέμα, είναι πολύ σημαντικό πρωτύτερα να το έχετε ερευνήσει σε βάθος και να έχετε συγκεντρώσει διάφορες πληροφορίες γύρω από αυτό. Αν πάλι σκοπεύετε να μάθετε λεπτομέρειες για την προσωπική ζωή ενός ανθρώπου, οφείλετε να ψάξετε και να διαβάστε ό,τι έχει γραφτεί πιο πριν γι΄ αυτόν.
Ο εξοπλισμός
Διαθέτετε όλον τον εξοπλισμό σας έτοιμο-είτε πρόκειται για στιλό και χαρτί είτε για κινητά τηλέφωνα, ψηφιακή κάμερα, φωτογραφική μηχανή. Έχετε πάντα μαζί σας εφεδρικό στιλό και χαρτί, φορτιστές, μπαταρίες ή ό,τι άλλο χρειάζεται.
Η λίστα με τις ερωτήσεις
Δημιουργήστε μία λίστα με ερωτήσεις στο χαρτί, στον υπολογιστή σας ή στο κινητό σας τηλέφωνο. Επίσης, έχετε και μία λίστα με ερωτήσεις στο μυαλό σας για να φαίνεται η συνομιλία πιο φυσική.
Αυτά και άλλα πολλά θα διδαχθούν στο Βιωματικό Εργαστήριο…



Πληροφορίες
Τόπος διεξαγωγής εργαστηρίου: Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Διεύθυνση: 3ο χλμ. Εθνικής Οδού Φλώρινας - Νίκης
Ημερομηνία: Τετάρτη, 08 Μαΐου 2019
 Ώρα: 18:00-20:00
Επιστημονική Επίβλεψη Βιωματικού Εργαστηρίου Δημιουργικής Γραφής: Τριαντάφυλλος Κωτόπουλος,  Αναπληρωτής Καθηγητής Δημιουργικής Γραφής και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Διευθυντής και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Δημιουργική Γραφή» του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και του Κοινού Διαπανεπιστημιακού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Δημιουργική Γραφή» (Ε.Α.Π. - Π.Δ.Μ.)
Δηλώσεις Συμμετοχής-Διοργάνωση: Άννα Βακάλη, Μέλος Ε.ΔΙ.Π. Δημιουργικής Γραφής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (τηλ. 6945965782 & e-mail: avakali@otenet.gr)
Εκπαιδεύτρια: Ελένη Γκόρα, Φιλόλογος-Συγγραφέας Μ.Α. (Master of Arts) στη Δημιουργική Γραφή, Υποψήφια Διδάκτορας Δημιουργικής Γραφής.
*Θα δοθούν σημειώσεις και βεβαιώσεις παρακολούθησης.
*Τα πρότυπα των αθλητικών συνεντεύξεων που θα προκύψουν, θα δημοσιευτούν στη σελίδα http://elenigkora.gr/