ΦΛΩΡΙΝΑ Για μια Σχολή Εικαστικών Τεχνών του 21ου Αιώνα-βίντεο - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ: Για μια Σχολή Εικαστικών Τεχνών του 21ου Αιώνα-βίντεο

.

.
  • Σάββατο, 13 Μαΐου 2017

    Για μια Σχολή Εικαστικών Τεχνών του 21ου Αιώνα-βίντεο

    Ξεκίνησε χθες και ολοκληρώνεται αύριο, Κυριακή, το διεθνές συνέδριο με θέμα «Για μια Σχολή Εικαστικών Τεχνών του 21ου Αιώνα», που διοργανώνει το Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με την ευκαιρία της συμπλήρωσης δέκα χρόνων από την ίδρυσή του.


    ΚΑΝΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK! ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΜΕΣΑ


    Το συνέδριο περιλαμβάνει τις παρακάτω πέντε κύριες θεματικές ενότητες:
    - Σχολές Εικαστικών Τεχνών: η σχέση με την κοινωνία και το ευρύτερο πολιτιστικό πλαίσιο.
    - Ιστορία των προγραμμάτων σπουδών και των μεθόδων της εικαστικής διδασκαλίας (Παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας: το σύγχρονο πλαίσιο. Υβριδικές μορφές τέχνης στην εικαστική διδασκαλία. Σχεσιακές/νομαδικές πρακτικές ως μοντέλο διαμόρφωσης εκπαιδευτικής εικαστικής διεργασίας.)
    - Οι Σχολές Εικαστικών Τεχνών και  ο κόσμος της τέχνης.
    - Σχολές Εικαστικών Τεχνών και οικονομία: σχέσεις με τη βιοτεχνική/βιομηχανική παραγωγή, πολιτιστικό τουρισμό κ.α. Οι σχέσεις με την αγορά των έργων τέχνης.
    - Απόφοιτοι Σχολών Καλών Τεχνών και επαγγελματική απορρόφηση.
    Κύριοι ομιλητές είναι οι:
    - Luca Buvoli, Καλλιτέχνης, Διευθυντής του Mount Royal School of Art, Maryland Institute College of Art (MICA), Βαλτιμόρη
    - Steven Henry Madoff, ιστορικός τέχνης, κριτικός, επιμελητής, διδάσκων και ιδρυτικός Πρόεδρος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Curatorial Practice στην School of Visual Arts στη Νέα Υόρκη.
    - Jo Volley, Καλλιτέχνις, Διδάσκουσα, Slade School of Fine Art, UCL
    Συνολικά, στη διάρκεια του τριημέρου, θα παρουσιαστούν πάνω από 65 εισηγήσεις.
    Στο video που ακολουθεί δείτε την επίσημη έναρξη των εργασιών του συνεδρίου, στην οποία παρέστησαν μεταξύ άλλων εκπρόσωποι των τοπικών φορέων και της πανεπιστημιακής κοινότητας.