ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΤ ΒRUSHES: Οι Φλωρινιώτικες Βούρτσες Που Σκουπίζουν... Την Καινοτομία - ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΡΑΔΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ: ΑΤ ΒRUSHES: Οι Φλωρινιώτικες Βούρτσες Που Σκουπίζουν... Την Καινοτομία

.

.
  • Δευτέρα, 4 Αυγούστου 2014

    ΑΤ ΒRUSHES: Οι Φλωρινιώτικες Βούρτσες Που Σκουπίζουν... Την Καινοτομία

    της Άννης ΚαρολίδουΣτο μυαλό των περισσοτέρων, η καινοτομία δεν συνδέεται με τις σκούπες, έστω και αν πρόκειται για επαγγελματικά σάρωθρα. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για τον όμιλο ΑΤ ΒRUSHES, που αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικός στο να… σκουπίζει επενδυτικά κεφάλαια, είτε μέσα από δράσεις του ΕΠΑΝ ΙΙ, είτε μέσα από Περιφερειακά Επιχειρησιακά. Τρείς εταιρείες βρίσκονται κάτω από τον όμιλο αυτό, μικρό μεν αλλά καινοτόμο, καθετοποιημένο και καθαρώς εξαγωγικό.

    Κι ένα από τα κυριότερα; H έδρα του Ομίλου, ο οποίος έχει ήδη στενές σχέσεις με τις βιομηχανικές πατέντες και, κατέθεσε νέες εφευρέσεις στον Ο.Β.Ι. για να πάρει τρία διπλώματα ευρεσιτεχνίας, βρίσκεται στον Άγιο Παντελεήμονα Αμυνταίου. Συμπέρασμα, η λειτουργία στην περιφέρεια και μάλιστα στην ακριτική Φλώρινα, δεν βάζει αναγκαστικά φραγμό στην επιχειρηματικότητα. Δημιουργός του ΑΤ BRUSHES, είναι ο ηλεκτρολόγος μηχανολόγος μηχανικός, Σταύρος Δεληπέτης. «Οι βάσεις για τη DELKO ( Σ.Δεληπέτης ΑΕΒΕ), μπήκαν το 1992, με την ίδρυση μιας ομόρρυθμης, που το 1999 μετεξελίχθηκε σε ανώνυμη. Ακολούθησαν η DELSA AE (Δεληπέτης Σουμελίδης ΑΕΒΕ) και η SWEEPER HOUSE (Δεληπέτης Ρουμελιώτης). Οι δύο πρώτες είναι παραγωγικές εταιρείες, πλήρως αυτοματοποιημένες, που από τα πρώτα τους βήματα αναπτύχθηκαν δίνοντας έμφαση στην in house έρευνα για την ανάπτυξη καινοτομικών προϊόντων. Η SWEEPER είναι εμπορική εταιρεία, που έχει και το σέρβις των προϊόντων», εξηγεί ο Στ. Δεληπέτης. Στον όμιλο ΑΤ ΒRUSHES, αυτό που παράγουν, από την επεξεργασία των πρώτων υλών μέχρι τα τελικά προϊόντα, είναι βούρτσες για επαγγελματικά σάρωθρα, αυτά που χρησιμοποιούνται από τους δήμους, σε ανοικτούς και κλειστούς κοινόχρηστους χώρους, αλλά και από μεγάλες εταιρείες, σε επαγγελματικούς χώρους και σε χώρους που φιλοξενούν κοινό. Συνολικά οι τρεις εταιρείες κάνουν ετήσιες πωλήσεις λίγο πάνω από το 1 εκατ. ευρώ, με το 95% να πραγματοποιείται στο εξωτερικό, σε 27 χώρες. Μεγαλύτερες αγορές είναι της Ισπανίας, του Ισραήλ, Γερμανία, Βέλγιο, ΗΑΕ. Ο ΑΤ ΒRUSHES, είναι σε σταθερή βάση, διαχρονικά, κερδοφόρος. Αλλά δύο είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν τον AT BRUSHES να ξεχωρίζει περισσότερο: καινοτομικότητα και η «πράσινη» αντίληψη στην πράξη. Από το 2010 ως σήμερα, οι εταιρείες οι παραγωγικές, εντάχθηκαν σε τρία προγράμματα, στην ‘Πράσινη Επιχείρηση’, στην ‘Ενίσχυση των μμε’ και στη ‘Μεταποίηση στις Νέες Συνθήκες’, για έργα ύψους περίπου 1 εκατ. ευρώ. Αλλά η «πράσινη» επιχειρηματικότητα είχε από πριν βρει ρίζες στη DELKO και στη DELSA, που η μια λειτουργεί απέναντι από την άλλη. Αξιοποιούσαν τη γεωθερμία για την ψύξη των μηχανών και, συνέλεγαν τα πριονίδια, που έμεναν από την παραγωγή, με τα οποία έκαναν μπρικέτες καύσης. Με τα τρία παραπάνω προγράμματα ο ΑΤ ΒRUSHES πέτυχε την εξοικονόμηση νερού και ενέργειας στη παραγωγική διαδικασία για την επεξεργασία της ίνας, παρήγαγε νέα προϊόντα μόνο από πλαστικό – χωρίς σύρμα- άρα και ανακυκλώσιμα, ενώ πέρασε και στην κατασκευή παραγωγικών μηχανημάτων, τα οποία με το τελευταίο επενδυτικό, εξελίσσει, εμπλουτίζοντας παράλληλα τη γκάμα των προϊόντων του. Έτσι, αυτός ο μικρός όμιλος, έχει βγει με επιτυχία στη διεθνή αγορά, παράγοντας βούρτσες, όλων των τύπων, για όλες τις βιομηχανίες που κατασκευάζουν επαγγελματικά σάρωθρα.Πηγή: voria.gr